Vacature Facilitair Medewerker

Als facilitair medewerker ben je verantwoordelijk voor alle soft services op drie locaties binnen Avalex. Samen met drie collega’s zorg je ervoor dat alles binnen de organisatie soepel verloopt op het gebied van gebouwbeheer, onderhoud, schoonmaak, veiligheid, logistiek en ondersteuning. Het is jouw taak om een prettige, veilige en goed georganiseerde werkomgeving te creëren, zodat jouw collega’s hun werk efficiënt kunnen uitvoeren.

Wat ga je doen?

  • Je bent onder andere contactpersoon voor extern belegde diensten zoals de kledingleverancier, groothandel, postverwerking, kantoorartikelen en de schoonmaak.
  • Je verzorgt de bestellingen en controleert de leveringen.
  • Je organiseert en assisteert met evenementen.
  • In geval van vakantie van de facilitair coördinator vervul je de rol van contactpersoon voor de beveiliging en ben je tevens telefonisch bereikbaar.
  • In samenwerking met je collega Christian ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van receptietaken.
  • Je bent de ogen en oren binnen Avalex, je zult je dus ook regelmatig verplaatsen binnen onze panden.
  • Wanneer Christian of Stefan vrij zijn zul je ook de taak krijgen om de koffiemachines en koelingen te onderhouden.

Wat hebben wij voor jou?

  • Een leuke veelzijdige baan in een gezellig klein team binnen onze organisatie.
  • Je werkt 4 dagen á 36 uur per week; je roostervrije dag wordt in overleg bepaald en kan op elke doordeweeks dag worden opgenomen, met uitzondering van de woensdagen.
  • Salaris conform cao SGO Schaal 6 tussen de € 2.483, – en € 3.595, – bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding.)
  • 28 vakantiedagen per jaar.
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP.
  • Vergoeding voor je sport abonnement.
  • Bovenop je brutosalaris ontvang je 17,05% individueel keuzebudget (IKB).

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een praktische instelling en neemt graag initiatief.
  • Onze corebusiness zijn de heren en dames van de uitvoering en die starten lekker vroeg, net als jij.
  • Onze begintijd is 7:00 uur, maar indien nodig werk je bij evenementen of inhaaldagen in het weekend of ’s avonds. Dit uiteraard in overleg binnen het team.
  • Je hebt ruime aantoonbare ervaring op het facilitair gebied.
  • Je hebt uitgebreide kennis van Microsoft officepakketten zoals Word, Outlook en Excel.
  • In het bezit van het HACCP is een vereiste en ruime aantoonbare ervaring hierin.
  • Het bezit van rijbewijs B is een vereiste.
  • Een BHV certificaat is een pré, maar er is tevens de mogelijkheid om deze opleiding te volgen.

Heb je interesse in het soepel laten verlopen van alle facilitaire taken? Dan horen we dat graag van jou! Solliciteer nu en maak deel uit van ons gezellige en hechte team. Je solliciteert makkelijk en snel via de button, liever eerst meer informatie? Bel of stuur een WhatsApp naar 06 52 00 58 28. Je kunt ook mailen naar PO@avalex.nl.

De functie start per november 2025.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces.

Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.