Avalex is een ambitieuze en groeiende organisatie, waar ongeveer 200 enthousiaste medewerkers samenwerken om het huishoudelijk afval in zes gemeenten in te zamelen. Als maatschappelijke onderneming zetten we ons in voor duurzaam ondernemen, met een sterke focus op afvalpreventie en het versterken van de circulaire economie. Ons doel? Minder restafval en méér grondstoffen terugwinnen.
We zijn volop in beweging! Zo starten we binnenkort met een vernieuwde ICT-infrastructuur en nieuwe dienstverlening voor een van onze gemeenten. Wil jij bijdragen aan deze ontwikkeling en meewerken aan een klantgerichte dienstverlening? Dan maken we graag kennis met jou!
Profiel Coördinator ICT
Ben jij een gedreven ICT-professional met een passie voor service en efficiëntie? Als Coördinator ICT bij Avalex zorg jij voor een stabiele, duurzame en goed functionerende ICT-omgeving. Je beheert en ontwikkelt onze infrastructuur – van netwerken en telecom tot hard- en software – en zorgt dat collega’s soepel kunnen werken met de beste ICT-ondersteuning.
Jij bent het aanspreekpunt voor ICT-vraagstukken, denkt proactief mee en vertaalt complexe systemen naar begrijpelijke oplossingen. In de dynamische wereld van afval- en grondstoffeninzameling hou je het overzicht en werk je samen met een klein, hecht ICT-team. Geduld, flexibiliteit en een servicegerichte instelling zijn hierbij essentieel.
Wil jij impact maken binnen een organisatie waar ICT cruciaal is? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
- Regisseren, monitoren en bijsturen van externe leveranciers.
- Beheer van MS365, Azure en Identity & Access Management omgevingen.
- Vastleggen en verbeteren van ICT-processen.
- Organiseren en borgen van applicatiebeheer.
- Inrichten en adviseren over nieuwe functionaliteiten.
- Je bent het aanspreekpunt voor middelmanagement bij ICT-vraagstukken.
- Inkoop, voorraadbeheer en contractmanagement van ICT-middelen, kennis van de aanbestedingen is een pré.
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en bewaking van het ICT-beveiligingsbeleid.
Wat bieden wij jou?
- Fijne collega’s en een zelfstandige functie.
- Er is voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen (opleiding, training en/of individuele begeleiding) en om eigen ideeën met collega’s te delen.
- Interne doorstroommogelijkheden.
- Salaris conform cao SGO schaal 9 tussen de €3.359,- en € 4.811, – bruto per maand op basis van 36 uur.
- 28 vakantiedagen per jaar.
- Een contract van 36 uur per week met de mogelijkheid om 4 dagen te werken.
- Een goede pensioenregeling bij het ABP.
- Vergoeding voor je sport abonnement.
- Bovenop je brutosalaris ontvang je 17,05% individueel keuzebudget (IKB).
Wat vragen wij van jou?
- Hbo-werk- en denkniveau met minimaal twee jaar ervaring in ICT-beheer en gebruikersondersteuning.
- Grondige kennis van ICT-regelgeving (BIO, NIS2, AVG) en toepassing in de praktijk.
- Ervaring met ICT-projectmanagement, inclusief planning, uitvoering en prioriteiten stellen.
- Sterke sociale vaardigheden voor samenwerking en aansturing van ICT-leveranciers.
- Kennis van ICT-systemen, netwerken, Azure en Office365.
- Analytisch en probleemoplossend vermogen, met oog voor verbetering.
- Nauwkeurig in documentatie van procedures, problemen en oplossingen.
- Flexibel en proactief in een dynamische omgeving, met een nieuwsgierige en initiatiefrijke houding.
Pas je in het gevraagde profiel en zie jezelf in de uitdagende werkomgeving bij Avalex aan de slag gaan? Aarzel dan niet langer en reageer voor 27 mei 2025. Je solliciteert makkelijk en snel via de button. De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 4 juni 2025. Liever eerst meer informatie over de functie en Avalex? Bel dan met Sjoerd van Steijn (Teamleider ICT/Informatiemanager), 06-29521079.
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces. Ook kunnen we gebruik maken van een assessment. Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.