Medewerker Klant Contact Centrum

Avalex is een ambitieuze en groeiende organisatie, waar ongeveer 200 enthousiaste medewerkers samenwerken om het huishoudelijk afval in zes gemeenten in te zamelen. Als maatschappelijke onderneming zetten we ons in voor duurzaam ondernemen, met een sterke focus op afvalpreventie en het versterken van de circulaire economie. Ons doel? Minder restafval en méér grondstoffen terugwinnen.

We zijn volop in beweging! Zo starten we binnenkort met een vernieuwde ICT-infrastructuur en nieuwe dienstverlening voor een van onze gemeenten. Wil jij bijdragen aan deze ontwikkeling en meewerken aan een klantgerichte dienstverlening? Dan maken we graag kennis met jou!

Profiel Medewerker Klant Contact Centrum

Ben jij klantvriendelijk, oplossingsgericht en houd je van afwisseling in je werk? Dan hebben wij bij Avalex de ideale uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Medewerker Klant Contact Center die ons team komt versterken. In deze veelzijdige functie ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je ervoor dat meldingen en klachten rondom afvalinzameling snel en goed worden afgehandeld.

Wat ga je doen?

Als Medewerker van het Klant Contact Centrum (KCC) ben jij dagelijks bezig met het aannemen, behandelen en afhandelen van meldingen en klachten die binnenkomen via telefoon, e-mail en collega’s. Je schakelt proactief met verschillende collega’s (zoals planning, inzameling, technisch beheer en handhaving) om te zorgen dat alles snel en correct wordt opgepakt. Daarnaast voer je tevredenheidcontroles uit, administreer je alles netjes in de daarvoor bestemde systemen en weet je met weerstandgesprekken om te gaan. Je denkt mee in verbeterprocessen en draagt bij aan het optimaliseren van onze werkprocessen.

Het team

Je werkt in een team dat bestaat uit ongeveer 8 medewerkers. De eindverantwoordelijkheid ligt bij het Hoofd Communicatie. Ons KCC is hét aanspreekpunt voor bewoners en behandelt vragen en meldingen via telefoon, e-mail en andere kanalen. Dit varieert van vragen over afvalinzameling tot bredere dienstverlening. Een goed functionerend KCC is van groot belang voor de tevredenheid van inwoners, en jij speelt daarin een sleutelrol.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is!
  • Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s.
  • De kans om door te groeien binnen een ambitieuze organisatie.
  • Vergoeding voor je sport abonnement.
  • 28 vakantiedagen per jaar.
  • Een goede pensioenregeling bij het ABP.
  • Je maakt deel uit van een hecht en professioneel team van ongeveer 8 medewerkers.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en meedenken in verbeterprocessen.
  • Een prettige werk-privébalans (24 tot 32 uur per week).
  • Salaris conform cao SGO schaal 7 tussen de €2.700 – €3.831 bruto per maand op basis van 36 uur.
  • Bovenop je brutosalaris ontvang je 17,05% individueel keuzebudget (IKB).

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent klantvriendelijk, stressbestendig en weet goed prioriteiten te stellen.
  • Je hebt minimaal een mbo+ diploma of HBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je werkt nauwkeurig, bent collegiaal en een echte teamspeler.
  • Je denkt graag mee over verbetering van processen en kunt inzicht geven in eventuele knelpunten.

Als jij het aandurft om een actieve rol te spelen in het verbeteren van ons Klant Contact Center en werkprocessen, dan horen wij graag van jou! Solliciteer nu en wordt onderdeel van het Avalex-team. Bel / WhatsApp naar 06 52 00 58 28, of solliciteer snel via de button. Liever eerst meer informatie over de functie? Stuur dan een mail naar PO@avalex.nl.

Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een referentiecheck zijn een vast onderdeel van het selectieproces. Ook kunnen we gebruik maken van een assessment. Wij verzorgen het werving & selectie proces zelf. Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.